Heeft u een klacht?
We vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Is er iets misgegaan? Laat het ons weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Wat kunt u doen?
- Neem contact met ons op via [email protected].
- Voeg indien mogelijk een foto toe om de situatie te verduidelijken.
- We streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. We zullen uiterlijk binnen 14 dagen reageren.
- Wilt u een product retour sturen? Dan ontvangt u van ons een retourlabel. Dit label is 7 dagen geldig.
Bij Uitvaartland hechten we veel waarde aan onze klanten en doen ons uiterste best om te zorgen voor een hoge tevredenheid. Mocht er na de levering een klacht ontstaan over het product of de dienstverlening wordt de volgende procedure gevolgd:
- Klachten dienen uitsluitend via de mail ([email protected]) te worden gemeld. Bij het indienen van een klacht dienen de volgende punten worden toegelicht:
- Vermeld uw factuurnummer, factuurdatum en aflever- of afhaaldatum
- Licht de situatie van de klacht uitgebreid toe, wat is er mis met het bestelde product?
- Verduidelijk de situatie door meerdere foto’s van de klacht en verpakking bij te voegen
- Wij zullen de klacht binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf ontvangstdatum van de klacht, inhoudelijk beantwoorden. Wij doen er alles aan om tot een gepaste oplossing te komen.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het mailadres [email protected]. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
U dient de producten binnen 14 dagen na de dag waarop u de retour aan ons heeft gemeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour zenden van de producten en eventueel bijkomende kosten. U kunt de producten retourneren op ons retouradres: De Friese Poort 106, 1823 BT Alkmaar. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.”
Klachten over producten worden alleen in behandeling genomen voor verwerking. Indien het product verwerkt wordt, accepteerd de klant het product zoals het is.
Klacht over onze dienstverlening
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 072-7100093. We streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. We zullen uiterlijk binnen 14 dagen reageren.
Komt u er met ons niet uit?
Het kan natuurlijk gebeuren dat we er samen niet uitkomen. In dat geval kunt u uw klacht voorleggen aan WebwinkelKeur via: www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Garantie
Op de meeste producten geldt een wettelijke garantie van 6 maanden. Sommige artikelen vallen onder een langere fabrieksgarantie. Wilt u weten of dit ook voor uw aankoop geldt? Neem dan gerust contact met ons op.
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af
aan de wettelijke garantie
Let op:
Uitvaartkisten en lijkwaden vallen niet onder de garantie. Verkleuringen van sieraden of urnen vallen ook niet onder de garantie. Hoewel onze sieraden van hoogwaardige kwaliteit zijn, kunnen invloeden van buitenaf zoals parfum, crèmes, water of de zuurtegraad van de huid invloed hebben op de kleur. Dit zijn natuurlijke processen en vallen buiten de dekking van de garantie.